Ekskursija į reklamos agentūrą Wide Wings

Straipsnio data 2017-03-13

„Medijų raštingumas Lietuvos mokyklose“ Išvykos ir ekskursijos Projektai

Kovo 13 dieną projekte dalyvaujantys IIG klasės mokiniai vyko į reklamos agentūrą Wide Wings, kur buvo labai svetingai sutikti. Patogiai įsitaisę ant minkštasuolio, begurkšnodami arbatą, jie klausėsi pasakojimo apie tai, kaip reklamos kuriamos, kaip jos veikia žmogaus sąmonę ir pasąmonę, kokius simbolius, ženklus, netgi garso dažnius naudoja reklamos kūrėjai tam, kad labiausiai paveiktų vartotojus. Tiesą sakant, visi buvo šiek tiek apstulbę, kai sužinojo ,,juodąsias“ reklamos puses, manipuliavimą žmogumi. Mokiniai buvo perspėti kritiškai vertinti ne tik reklamas, bet ir produktus, paslaugas, galvoti, kas juos siūlo, kokių tikslų turi. Taip pat mokiniai pasivaikščiojo po agentūros kabinetus, apžiūrėjo montažinę, filmavimo kambarį, garso įrašų studiją. Visi ekskursijos dalyviai netgi nupiešė vieną piešinį tokiu pat būdu, kaip kuriamos įvairios animacijos. Ši ekskursija buvo visai kitokia – neformali, žaisminga, tačiau priverčianti kritiškai pažvelgti ir į aplinką, ir į save.

Dovilė Banienė, anglų k. vyresnioji mokytoja