Mokslo metų pradžia – einamųjų metų rugsėjo 2 d., pabaiga – kitų metų rugpjūčio 31 diena.

Mokslo metus sudaro: ugdymo procesas ir laikas, skirtas vaikų ir mokinių poilsiui – atostogoms. Vaikams ir mokiniams skiriamos: rudens, žiemos (Kalėdų), žiemos, pavasario (Velykų) ir vasaros atostogos.

Ugdymo organizavimas 2024-2025 mokslo metais:

Mokslo metų ugdymo proceso trukmė

Klasė Ugdymo proceso trukmė dienomis Ugdymo proceso trukmė savaitėmis Ugdymo proceso pabaiga
priešmokyklinio ugdymo grupės ugdytiniams (toliau – PUG) 160 34 2025-06-02
1-4 175 35 2025-06-06
5–II G 185 37 2025-06-20
III 180 36 2025-06-16
IV 170 34 2025-05-30

PUG, 1–IVG klasių mokiniams atostogų pradžią nustato gimnazijos vadovas, suderinęs su Gimnazijos taryba ir Vilniaus rajono savivaldybės administracijos Švietimo skyriumi. Vasaros atostogų pradžia PUG,1-4kl. – 2025 m. birželio 13 d.,  5–IIG klasės mokiniams – 2025 m. birželio 30 d., IIIG klasės mokiniams – 2025 m. birželio 20 d. (Gimnazijos tarybos 2024-08-30 protokolas Nr. V8(1)-03). Vasaros atostogos IV klasės mokiniams skiriamos pasibaigus švietimo, mokslo ir sporto ministro nustatytai brandos egzaminų sesijai. Jos trunka iki 2025 m. rugpjūčio 31 d.

Neformaliojo vaikų švietimo programos per mokinių atostogas nevykdomos.

Atostogos 2024-2025 mokslo metais:

Rudens atostogos
PUG, 1-IVG kl. 2024 m. spalio 28 d. – 2024 m. spalio 31 d.
Žiemos (Kalėdų) atostogos
1-IVG kl. 2024 m. gruodžio 27 d. – 2025 m. sausio 3 d.
Žiemos atostogos
PUG 2025 m. sausio 6 d. – 2025 m. sausio 10 d.
PUG, 1-IVG kl. 2025 m. vasario 17 d. – 2025 m. vasario 21 d.
Pavasario (Velykų) atostogos
PUG 2025 m. balandžio 14 d. – 2025 m. balandžio 18 d.
PUG, 1-IVG kl. 2025 m. balandžio 22 d. – 2025 m. balandžio 25 d.
Vasaros atostogos
PUG 2025 m. birželio 2 d. – rugpjūčio 31 d.
1-4 kl. 2025 m. birželio 9 d. – rugpjūčio 31 d.
5-IIG kl. 2025 m. birželio 23 d. – rugpjūčio 31 d.
IIIG kl. 2025 m. birželio 16 d. – rugpjūčio 31 d.
IVG kl. 2025 m. egzaminų sesijos pabaiga – rugpjūčio 31 d.
Ugdymo savaitė yra 5 darbo dienų mokymosi periodas, cikliškai besikartojantis ugdymo procese. Gimnazijoje mokiniai mokomi grupine mokymosi forma kasdieniu mokymo proceso organizavimo būdu.
Gimnazijos ugdymo plane nustatytas ugdymo procesui skirtas laikas per mokslo metus proporcingai suskirstomas į trumpiau trunkančius mokymosi periodus – trimestrus:

1 trimestras

2024 m. rugsėjo 1 d. – lapkričio 29 d.

2 trimestras

2024 m. gruodžio 2 d. – 2025 m. kovo 14 d.

3 trimestras

2025 m. kovo 17 d. – gegužės 30 d. (IVG kl.)

2025 m. kovo 17 d. – birželio 6 d. (1-4 kl.)

2025 m. kovo 17 d. – birželio 13 d. (IIIG kl.)

2025 m. kovo 17 d. – birželio 20 d. (5-IIG kl.)

Mokymosi trukmė apibrėžiama pamokų skaičiumi per dieną ir nepertraukiamo mokymosi laiku, kurį reglamentuoja Higienos norma. Pagrindinė ugdymo proceso organizavimo forma 1-IVG klasėse – pamoka. Pamokos trukmė 1 kl. – 35 min., 2-IVG klasėse – 45 min. Pamokos vyksta viena pamaina.

Siekiant mokinių ugdymo pasiekimų gerinimo ir skirtumų mažinimo, visiems gimnazijos mokiniams sudaryta galimybė lankyti individualias ir/ar grupines konsultacijas, kurios vyksta kiekvieną dieną nuo 8.00 iki 8.25 bei po pamokų pagal gimnazijos direktoriaus įsakymu patvirtintą tvarkaraštį.

Pamokos gimnazijoje pradedamos 8.30 val. Pamokų laikas:

  1. 8.30  –  9.15
  2. 9.25 – 10.10
  3. 10.20 – 11.05
  4. 11.25 – 12.10
  5. 12.30 – 13.15
  6. 13.25 – 14.10
  7. 14.20 – 15.05
  8. 15.15 – 16.00

Gimnazija sudaro galimybes mokiniams kiekvieną dieną – prieš pamokas ir tarp pamokų – užsiimti fiziškai aktyvia veikla. Kiekvieną dieną numatytos dvi 20 min. trukmės pertraukos, kurias mokiniai gali išnaudoti fiziškai aktyvioms veikloms.

Mokinių pamokų tvarkaraštyje, kiekvienai klasei skirtingu laiku, fiksuojama viena klasės vadovo valanda per savaitę.

Direktoriaus  įsakymu ugdymo proceso organizavimas tikslinamas, nurodant pamokų trumpinimo ir/ar atidirbimo laiką posėdžių dienomis, mokytojų kvalifikacijos kėlimo ir/ar metodinių išvykų dienomis, paskutinio skambučio šventės dienomis, gimnazijos bendruomenės renginių dienomis.

Mokiniams dėl ligos ar patologijos negalintiems mokytis gimnazijoje, ugdymas namuose organizuojamas vadovaujantis Mokinių mokymo stacionarinėje asmens sveikatos priežiūros įstaigoje ir namuose organizavimo tvarkos aprašu.

Mokinys, baigęs užsienio valstybės, tarptautinės organizacijos pradinio ugdymo programos dalį, priimamas mokytis pagal pradinio ugdymo programą vadovaujantis Nuosekliojo mokymosi pagal bendrojo ugdymo programas tvarkos aprašu.

Gimnazijoje taikomos ugdymo(si) formos – grupinio ir pavienio mokymosi, ugdymo proceso organizavimo būdai – kasdienis, savarankiškas, nuotolinis. Ugdymo procesas gali būti organizuojamas ne tik gimnazijoje, bet ir už jos ribų (pvz., muziejuose, parkuose, artimiausioje gamtinėje aplinkoje ir pan.).

Pradedantiems mokytis 1, 5 ir naujai atvykusiems mokiniams skiriamas vieno mėnesio adaptacinis laikotarpis, IIIG klasės mokiniams – 2 savaičių trukmės adaptacinis laikotarpis. Per adaptacinį laikotarpį stebima šių mokinių individuali pažanga, pasiekimai ir pažanga pažymiais nėra vertinama.