Specialioji pedagogė – logopedė Virginija Bezrukovienė

El. paštas virgdra@gmail.com, kabineto nr. 3-6

Specialiosios pedagogės veikla gimnazijoje:

  • teikia specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniui ar mokinių grupei, atsižvelgdama į kiekvieno specialiųjų ugdymosi poreikių mokinio gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymosi ypatumus;
  • bendrauja ir bendradarbiauja su specialiųjų poreikių turinčiais ugdytiniais ir mokiniais, mokytojais, tėvais (globėjais, rūpintojais), Vilniaus rajono PPT, švietimo ir kitų įstaigų darbuotojais;
  • šviečia mokyklos bendruomenę specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių ugdymo organizavimo, specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo klausimais.
  • konsultuoja mokinius, tėvus (globėjus, rūpintojus), mokytojus;
  • dalyvauja mokyklos vaiko gerovės komisijos darbe, renka duomenis apie mokymosi sunkumų turinčių mokinių akademinius pasiekimus;
  • atlieka pedagoginį mokinių vertinimą, jų žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygio ir jų atitikimo bendrojo ugdymo programoms bei specialiųjų ugdymosi poreikių nustatymą, pažangos įvertinimą;
  • rengia ir naudoja pagalbos teikimo procese specialiąsias mokymo priemones, skirtas specialiųjų poreikių turinčių ugdytinių sutrikimams lavinti;
  • atsako už korektišką gautų duomenų panaudojimą, turimos informacijos konfidencialumą, savo darbo kokybę bei specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių saugumą savo darbo metu.

 Logopedės veikla gimnazijoje:

  • įvertina ugdytinių kalbos raidos ypatumus, nustato kalbėjimo ir kalbos sutrikimus, specialiuosius ugdymosi poreikius;
  • šalina specialiųjų poreikių turinčių mokinių kalbėjimo ir kalbos sutrikimus, sistemingai kaupia faktus ir taiko juos praktinėje veikloje;
  • rengia ir naudoja pagalbos teikimo procese mokymo priemones, skirtas kalbėjimo ir kalbos sutrikimams lavinti ir šalinti;
  • konsultuoja mokytojus, ugdytinių tėvus (globėjus, rūpintojus) ir kitus asmenis, tiesiogiai dalyvaujančius ugdymo procese pagalbos ugdytiniams teikimo klausimais;
  • šviečia gimnazijos bendruomenę aktualiais kalbos raidos, kalbos neišlavėjimo ar sutrikimų prevencijos ir jų šalinimo, specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo klausimas;
  • dalyvauja mokyklos vaiko gerovės komisijos darbe;
  • atsako už korektišką gautų duomenų panaudojimą, turimos informacijos konfidencialumą, savo darbo kokybę bei specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių saugumą savo darbo metu.

Darbo laikas:

Savaitės diena Kontaktinės valandos Pietų pertrauka Netiesioginio darbo valandos
Gimnazijoje Nuotoliniu būdu
Pirmadienis 8.00-12.00 12.00-12.30 14.30-15.30 1 val. 24 min.
12.30-14.30
Antradienis 8.00-12.00 12.00-12.30 13.30-15.06 2 val.
12.30-13.30
Trečiadienis 8.00-12.00 12.00-12.30 14.30-15.30 1 val.
12.30-14.30
Ketvirtadienis 8.00-12.00 12.00-12.30 13.30-15.00 2 val.
12.30-13.30
Penktadienis 8.00-12.00 12.00-12.30 13.30-15.00 2 val.
12.30-13.30

Gimnazijos psichologė Laura Zaikauskaitė
kabineto Nr. 3-4.

Psichologinės pagalbos gimnazijoje paskirtis – stiprinti mokinių (vaikų) psichologinį atsparumą ir psichikos sveikatą, prevencinėmis priemonėmis skatinti saugios ir palankios ugdymuisi aplinkos gimnazijoje kūrimą, padėti mokiniams (vaikams) atgauti dvasinę darną, gebėjimą gyventi ir mokytis, aktyviai bendradarbiaujant su jų tėvais (globėjais, rūpintojais).

Pagrindiniai uždaviniai:

Nustatyti mokinio (vaiko) psichologines, asmenybės ir ugdymosi problemas ir padėti jas spręsti;

Stiprinti mokytojų, tėvų (globėjų, rūpintojų) gebėjimą bendrauti su mokiniais (vaikais), turinčiais psichologinių problemų;

Padėti laiduoti palankias psichologines sąlygas mokinio (vaiko) ugdymo (si) procese.

Psichologinis konsultavimas

Konsultavimas – pagrindinė gimnazijos psichologo veiklos kryptis. Konsultuojant vykdomas mokinio asmenybės ir ugdymosi problemų nustatymas, tiesioginio poveikio būdų numatymas, darbas su mokiniu taikant psichologinio konsultavimo technikas, bendradarbiavimas su tėvais (globėjais, rūpintojais), mokytojais ir kitais su mokinio ugdymu susijusiais asmenimis, rekomendacijų jiems teikimas, jų konsultavimas.

Mokiniai į gimnazijos psichologą gali kreiptis, kai:

  • susiduria su mokymosi sunkumais, mokymosi motyvacijos stoka, pamokų lankomumo problemomis;
  • nori išsiugdyti socialinius įgūdžius;
  • nori geriau pažinti save;
  • susiduria su sudėtingomis gyvenimiškomis situacijomis;
  • nori atsisakyti žalingų įpročių;
  • patiria fizinį ar psichologini smurtą;
  • liūdi, nerimauja, gedi;
  • susiduria su įvairiomis baimėmis;
  • neturi su kuo pasikalbėti;
  • nori tobulėti kaip asmenybė ir t.t.

Mokinių tėvai į gimnazijos psichologą gali kreiptis, kai:

  • susiduria su vaiko mokymosi sunkumais, mokymosi motyvacijos stoka, pamokų lankomumo problemomis bei nori sužinoti jų priežastis bei sprendimo būdus;
  • susiduria su vaiko elgesio, emocinėmis bei kt. psichologinėmis problemomis;
  • rūpinasi dėl vaiko saugumo ir psichologinės savijautos gimnazijoje ar klasėje;
  • nerimauja dėl pasikeitusio vaiko elgesio;
  • kai susiduria su sudėtingomis gyvenimiškomis situacijomis, kurios gali turėti įtakos vaiko psichologinei gerovei;
  • nori pagerinti santykius su vaiku;
  • nori pasikonsultuoti dėl vaiko specialiųjų ugdymosi poreikių įvertinimo;
  • nori pasikonsultuoti vaiko raidos ypatumų klausimais ir t.t.

Mokytojai į gimnazijos psichologą gali kreiptis, kai:

  • susiduria su mokinio mokymosi sunkumais, mokymosi motyvacijos stoka, pamokų lankomumo problemomis bei nori nustatyti sunkumų priežastis bei bendradarbiauti padedant mokiniui pasiekti jo gebėjimus atitinkančius rezultatus.
  • nori pagerinti klasės psichologinį mikroklimatą;
  • susiduria su mokinių elgesio problemomis;
  • susiduria su krizines situacijas patyrusiu mokiniu (netektis, smurtas šeimoje ir t.t.)

Konsultacijų metu mokiniui sudaromos sąlygos geriau pažinti save, sąmoningai rinktis problemos sprendimo būdą, konstruktyviai spręsti konfliktus, objektyviai vertinti savo bei kitų privalumus ir trūkumus, tinkamai reikšti nuomonę bei išsiugdyti bendravimo, bendradarbiavimo, lyderystės, pasitikėjimo savimi įgūdžius. Tai padeda vaikui sėkmingai mokytis, psichologiškai vystytis bei sėkmingai prisitaikyti mokyklos, bendraamžių ir suaugusiųjų aplinkoje.

 Psichologinis įvertinimas

Atliekamas mokiniams, siekiant nustatyti vaiko intelektinės brandos stipriąsias sritis, ugdymosi ar bendravimo sunkumų prielaidas, įvertinant specialiojo ugdymo poreikius (prieš nukreipiant į Pedagoginę-psichologinę tarnybą)

Psichologinis švietimas

Mokinių, tėvų, mokytojų švietimas vaiko raidos psichologijos, pedagoginės ir socialinės psichologijos klausimais. Paskaitų, pokalbių – diskusijų bei praktinių užsiėmimų metu mokiniai supažindinami su efektyviais bendravimo, konstruktyviais konfliktų ir problemų sprendimo būdais, įvairiais streso įveikimo metodais. Sprendžiamos aktualiausios jų amžiaus tarpsniui būdingos problemos, analizuojamos mokyklinės ir kitos gyvenimiškos situacijos. Organizuojami metodiniai seminarai – diskusijos tėvams, mokytojams, kurių metu kūrybiškai analizuojamos probleminės situacijos, ieškoma efektyvių bendravimo ir bendradarbiavimo su vaiku metodų, ir t.t.

Psichologinių problemų prevencija

Vykdomas psichologinių problemų prevencijos poreikio įvertinimas (Gimnazijos bendruomenės grupių tyrimas), prevencinių priemonių bei programų rengimas ir įgyvendinimas, psichologinių krizių prevencija, intervencija ir postvencija.

Kontaktinės valandos Pietų pertrauka Nekontaktinės valandos
Pirmadienis  

7:10 – 12:00

12:30 – 14:54

 

12:00 – 12:30

 

7:00 – 7:10

 

16:00 – 18:00

Antradienis 16:00 – 18:10
Trečiadienis 16:00 – 18:09
Ketvirtadienis 16:00 – 18:00
Penktadienis  

7:10 – 12:00

12:30 – 14:54

 

12:00 – 12:30

7:00 – 7:10

 

16:00 – 17:00

Socialinė pedagogė Renata Radivilovič

El. paštas renatele87@gmail.com, kabineto nr. 3-5

Socialinės pedagogės veikla gimnazijoje:20180919_081759

  • Mokinių bei tėvų ir teisėtų vaiko atstovų konsultavimas socialinių pedagoginių problemų sprendimo, socialinės pedagoginės pagalbos teikimo klausimais;
  • Darbas su SUP mokiniais (socialinių įgūdžių ugdymas);
  • Prevencinių veiklų vykdymas, projektinė veikla;
  • Bendradarbiavimas su gimnazijos pedagogais, klasių vadovais, pagalbos mokiniui specialistais, gimnazijos administracija sprendžiant mokinių socialines – pedagogines problemas;
  • Komandinis darbas (VGK, PIT, MC, Mokytojų taryba);
  • Šviečiamoji veikla (ryšių palaikymas su socialiniais partneriais, įvairiomis valstybinėmis įstaigomis, nevyriausybinėmis organizacijomis);
  • Tiriamoji veikla atsižvelgiant į aktualius gimnazijos bendruomenės poreikius;
  • Vaisių ir daržovių bei pieno ir pieno produktų vartojimo skatinimo gimnazijoje programos organizavimas ir vykdymas;
  • Mokinių nemokamo maitinimo, mokinių pavėžėjimo organizavimas ir dokumentacijos tvarkymas;
  • Profesinis mokinių konsultavimas.

Darbo laikas:

Savaitės diena         Darbo laikas      Pietų pertrauka Konsultacijos
Pirmadienis 8.00 – 12.00 12.00 – 12.30 12.30 – 16.00
Antradienis 8.00 – 12.00 12.00 – 12.30 12.30 – 15.30
Trečiadienis 8.00 – 12.00 12.00 – 12.30 12.30 – 16.00
Ketvirtadienis 8.00 – 12.00 12.00 – 12.30 12.30 – 16.00
Penktadienis 8.00 – 12.00 12.00 – 12.30 12.30 – 15.00