Ryškinimo sesija

Straipsnio data 2014-04-10

„Kūrybinės partnerystės“

Šios sesijos visi laukėme su nekantrumu, nes šiandien pamatėme tai, ką mums pavyko nufotografuoti. Šįkart, susirinkę į chemijos kabinetą, mokėmės apie ryškalus, bazes, tirpalus, kuriuos sumaišius yra išryškinama fotojuostėlė. Matematikos kabinete skaičiavome tikimybes, kaip pavyko išryškinti. Lietuvių kalbos ir literatūros užsiėmimo metu kartu su mokytojomis mokėmės teksto suvokimo, šviesoforo metodo pagalba.
Ryškinimo sesija mokiniams buvo įdomiausia, nes iki to jie nebuvo susidūrę su nuotraukų ryškinimu ir nežinojo, kaip nematomi kadrai, tampa matomais. Dešimtokams ir projekte dalyvaujantiems mokytojams tai buvo visiškai nauja veikla, todėl iš pradžių jie gana nedrąsiai ėmėsi darbo.
Keletas mokinių minčių apie įvykusią sesiją:
„Šios sesijos metu supratome, kad ryškinimas yra nelengvas darbas, reikalaujantis kruopštumo, susikaupimo, atidumo ir tikslumo“. „Aš savo rankom, nieko nematydama, turėjau išimti juostelę, užsukti ir paruošti ją ryškinimui“. „Buvo įdomu kišti rankas į maišą ir jame, nieko nematant, perdėti, kirpti, užsukti juostą.“ „Buvo labai smalsu ir įdomu laukti mūsų gauto rezultato, nes esi susijaudinęs, ar pavyks nuotrauką, ar ne“.